Sjuk igen. :(

Bra uppdatering jag har va? :)

Vad har hänt under veckan då?? Inte mycket. Jag har gått på stan och handlat lite julklappar. Igår gick jag på stan utan Lydia och barnvagn och gud vilken skillnad det är.. Nu kom jag fram dit jag ville, kunde går överalllt.. Stan är verkligen inte gjort för att föräldras med barn ska vara på. I alla fall hittade jag ju mer saker till mig än julklappar. Fast nån liten julklapp hittade jag. :) Imorgon måste vi på stan igen, för Lars har då inte köpt någon julklapp alls. :P

Idag skulle vi egentlien åka skridskor och dra Lydia i pulka med jag tycker det känns för kallt att göra det. :/ Så jag vet inte vad vi gör istället. Jag kanske bara går på en promenad själv, skulle vara skönt att röra lite på sig. :)
Nu sitter jag och hinkar i mig kaffe och Lydia ligger och sover. Hon är sjuk. Inatt hade hon feber så hon har sovit oroligt. Nu har hon inge feber men är jätte snorig och hostar.. Tycker hon varit sjuk ganska mycket nu på sista tiden. :/ Stackars mammas gohjärta. :'/

Ni får inga bilder nu, det orkar jag inte med menj jag lovar att det kommer massa bilder under dagen. :)



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0