Mitt namn är Sophia!

Igår kom Lars hem himla tidigt, före 3 var han hemma men då var han tvungen att sitta och jobba hemmifrån. Men det gör inte alls något. Det är mycket skönare att han jobbar hemma.
I alla fall hade han med sig en stor påse med lite utav varje i som han hade köpt åt mig. Han är bara för underbar!! :) I påsen var det allt från skoter handskar till ett par vanliga handskar, ett par gå-ut-och-gå byxor, underställ, skor och en väst åt han själv.. Tyvärr passade inte allt så vi åkte och bytte till en storlek mindre på byxorna och vi skulle byta skor också men dom fanns inte i den storleken jag skulle ha. :/ Men då köpte vi andra saker istället.

1.   2.   3.   4.   5.  

1. Min cross tröja istället för skorna. :)
2. Mina vantar båda av märket hestra. Dom svara är skoter handskarna. :)
3. Mina gå-ut-och-gå byxor i märket phelix. Dom är grymt sköna, har redan ivigt dom. :)
4. Mitt nya underställ som kommer med säkerthet att värma. :D
5. Våra varma strumpor.. :D (Jag fryser JÄMT om fötterna.)


Lars saker som han köpte, en tröja lik min och hans väst fick ja inge kort på för han tog på sig det idag när han for till jobbet. :)



Nu sitter jag här och väntar på att Lydia ska vakna.. Vilket hon inte kommer göra om jag inte väcker henne. Varför jag är vaken har jag egentligen inget bra svar på. Jag har bara börjat kliva upp när Lars kliver upp för att fara till jobbet. Vi sitter och äter frukost tillsammans sedan far han och jag sätter mig här. Det är mysigt att kliva upp med Lars, det känns som om att vi får mycket, mycket mer tid till varanda även fast det bara handlar om 30 min eller nått sånt.

Ne, nu ska jag gå och läsa lite teori sedan hoppa i duschen innan Lydia vaknar för då är det bara att äta frukost sedan bär det av på promenad. :)
Hoppas ni får en bra dag!




Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0