Jag gör det för eran skull!

Gokväll!
Jag har inte så mycket att skriva egentligen men tänkte skrapa ihop några rader för er skull. ;)

Idag har vi varit på mammagruppen. Mycket trevligt, hela 4 mammor var vi, vi satt och surrade och var nere i deras lekrum som dom har på familjenshus.

När jag kom hem slappade jag och var bara lat fram tills 8 ikväll då jag började baka frökex.. Eller baka och baka. Det var bara att ä fröna i vatten över dagen, speta ut på en plåt och in i ugnen i någon timma tills den blivit torr och krispig. :) Inte så svårt med andra ord.

Lydia somnade inte förens efter 9 idag, trots att hon bara sov en gång under dagen (iofs på eftermiddagen) mindre än en timme. :/ Imorgon ska vi (Lars jobbar hemmifrån imorgon) kliva upp tidigt och väcka Lydia tidigt eller i alla fall innan 9, det är som en ganska lämplig tid.. Halv 9...
Nu ska jag gå och lägga mig och läsa bok. Den är så bra!! Sov gott!



Kommentarer
Postat av: Stina och Eric

Hallå där :)



Nja efter lite kämpande och typ massa korttagande fick jag ihop ett par bra bilder på Eric till julkorten i alla fall :) Inte lätt då dom inte vill sitta still, de sluta med att jag satt han i hans stol så att säga och då gick de lite bättre :)



Annars då? =) Hur är det med er? =)



kramar

2009-12-11 @ 08:45:42
URL: http://stinarisberg.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Jamen skoja med mig! Disney is the shit!! :D

2009-12-11 @ 13:59:32
URL: http://cajsabloggar.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0