Främling vad döljer du för mig....

Jaha, då sitter man här igen..
Idag ar det inte hänt så mycket, jag har städat sedan inte gjort nått alls ungefär. :) Nu ligger Lydia i sägen jag vill få henne att somna innan 3 idag. Så hon somnar ikväll.

Senare idag kommer också en kille från dalarna hit för att köpa våran lilla polo. Troligtvis skulle han sova över.. Eftersom det är ganska långt att köra tillbaka.

Nu, nu har ja inte tid. Ska hoppa in i duschen och springa ner på stan och lämna tillbak lite kläder och kanske handla lite annat istället. :) puss



Kommentarer
Postat av: Cajsa

Men jag kan inte hjälpa det! Disney är så bra på det dom gör! För bra!!

2009-12-14 @ 00:20:47
URL: http://cajsabloggar.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0