Bilder 2

Så nu ska jag försöka lägga upp resen av bilderna. Om Lydia inte krånglar. :)



Hon bara älskar att bada.. ;D



Nöjd med att ha fått tag i tv dosan :)


Badrocken hon fick av faster Eva. :)



Lydias koja, som inte är klar, det ska dit madrasser, kuddar och lite gardiner. :)





Kramar Sookie för fullt. :)



Min fina marsinpan gris. ;)



Här är en del av julklapparna som vi fick :) plus Lars med sina nya glasögon och halsband. ;P (Klicka på bilderna så blir dom större)

                           

Nu ska jag gå och göra annat, måste skriva en handlingslista, laga någon lunch, städa, handla och en massa annat.. Hade jag tänkt. :)

ETT GOTT NYTT ÅR FRÅN LYDIA, MIG OCH LARS!!!



Kommentarer
Postat av: eva

Lydia, du är ju bara för gullig :)

synd att vi inte fick se när du vickade på huvudet idag.

Gott nytt år önskar eva & robert.

2009-12-31 @ 16:55:01
Postat av: Anonym

Gud så söt flicka! Gott Nytt År! kram fr åsa

2010-01-01 @ 15:29:15
Postat av: Monica

Vilka fina bilder! Och vad hon börjar få mkt hår Lydia :)

Hoppas ni hade ett trevligt nyårsfirande.

Kramar!

2010-01-03 @ 00:38:43
URL: http://moonkan.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0