Nu får ni bilder på gofisen. :)

Åh, man blir trött av att gå på stan. Som sagt var ju Johanna barnvakt så jag och Lars gick på stan men vi hann inte med så mycket trots att vi var på stan hela dagen.. Lars gick och pratade i telefon och jag gick och handlade saker till mig själv, inte julklappar.. :P Neerå lite julkappar blev det också. :) Tack Johanna för att du skötte!! Guld värt!

Gud vad jag älskar julen, jag älskar att pyssla på hemma, jag älskar julgranen, jag älskar att baka julgodis (där emot äter jag aldrig upp det jag bakar) jag älskar att köpa julklappar, att ge julklappar och att få julklappar, jag ÄLSKAR maten. Jag älskar allt med julen!! Riktigt roligt tycker jag att det är. :)

Nu håller jag på att bakar nått som jag inte riktigt vet vad det är . Tror det är Johannas mammas egna recept.. :) Så vi får se hur det blir, ifall jag lyckas eller inte. Vilket jag hoppas!! Sen hade jag tänkt att göra köttbullar.. Det kan vara bra att ha! (Y) ;)

Jag har så mycket energi så jag vet inte vart jag riktigt ska ta vägen. :P Hehe..
Ne nu ska jag lägga in resten av bilderna som jag sa. :)



Sookie med sin nyfunna bebis..


Som hon höll hårt i för att jag inte skulle ta den ifrån henne..


För att sedan upptäcka att jag tog den ändå ifrån henne. ;)






Gosar för fullt med Sookie.. :)


Att hjälpa mamma att dammsuga är roligt. :)











Lydia bestämde sig att hjälpa till med granen. :)


Och smaka lite.....


.... Skulle hon också göra. ;D



Sedan skulle vi sätta oss i kartongen.. :)


Och se söt ut. :)


Och vi skulle vända oss....


...Och låssas att det är ett flygplan.

Det var alla bilder det, och det blev ett par stycken.. Ne nu ska jag gå och fortsätta mitt lilla bak sedan ska jag gå och lägga mig. :)



Kommentarer
Postat av: Linnéa

då är vi lika. jag älskar att baka, men dt äts aldrig upp..

2009-12-21 @ 22:09:18
URL: http://neafredin.blogg.se/
Postat av: Monica

Åh så fina kort! Går hon för fullt nu? :)

2009-12-21 @ 23:34:46
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: joie

Hur gick det med müslit?

Allltsåååå nu har jag hittat glöggen!!!

Det är ju lingon! Från Blossa, den är 2.25% så den finns tydligen inte på systemet men på Ica! ÄNTLIGEN!!

Tack för att jag fick låna henne, det gör jag så gärna många fler gånger! :)

Kramar

2009-12-22 @ 02:13:28
URL: http://johannalundberg.blogspot.com
Postat av: Lydia

Hej!

Jag måste bara säga, gud va söt er dotter är! Och fint namn har hon också!

Ha en trevlig jul!

2009-12-22 @ 03:48:06
URL: http://lydiar.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Va stor och gullig hon har blivit! (fast gullig har hon ALLTID varit (: )

2009-12-22 @ 22:02:31
Postat av: åsa

tack för alla fina bilder. Nu syns vi snart.Längtar!!!

2009-12-22 @ 23:13:46
URL: http://www.brillor.blogg
Postat av: Jessica

Vilken sötnos! God Jul! Kram

2009-12-22 @ 23:45:01

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0