Det luktar.....

Nybakt bröd..

Dagen har varit skit seg och tråkig, jag har inte alls varit på humör att göra något alls. Men sen kom älsklingen hem. :) Eller aa, jag var först arg eller irriterad på att han hade ont i ryggen :| :S (? Jag vet att jag är himla konstig) men sedan åt jag den goda maten jag gjort och då blev jag som en ängel igen. ;)
Nu måste jag förklara lite också, Lars har haft jätte ont i ryggen i flera dagar, så ont så att han inte kan komma ur bilen ibland, han vägrar äta alvedon eller liknande och ibland skuttar, alltså han hoppar. Och när han kom hem var jag trött och hungrig och han bara skrek när han rörde sig och Lydia var lite småless. Jag blir som ett monster när jag är hungrig. :/ Om ni inte tror mig kan ni fråga Lars..
Sedan har jag varit och handlat, Eva skjusade mig. Tack!!! :) ♥ Efter affären började jag baka bröd som är okej för mig och Lars att äta nu när vi dietar.. :) Det luktar himla gott här hemma nu och jag hoppas det är gott för det blir till frukosten imorgon. :)

Lydia är för övrigt fortfarande vaken.. Fast hon ligger snällt i sängen. Vi la henne före 7 idag. Imorgon om det går att förhindra får det inte bli en eftermiddagslur..
Ne, nu ska jag maka mig ut med hunden en sista sväng sedan ska jag lägga mig och läsa "flickan under gatan", alltså det är en bok. :)
Sov gott!



Kommentarer
Postat av: Sigrid

Hej gumman!

Var tvungen att skaffa en ny blogg för det är nån idiot som skriver en massa dumma kommentarer hela tiden :/



Min nya blogg: sigridbergseje.webblogg.se



Ps. Publicera INTE den här kommentaren! Vill inte att det ska vara så många som ska veta vad den nya bloggen heter :p



Hoppas du mår bra, puss <3

2009-12-09 @ 22:38:26
URL: http://sigridbergseje.webblogg.se/
Postat av: Sigrid

Lars kanske har fått ryggskott? :o

2009-12-10 @ 06:29:49
URL: http://sigridbergseje.webblogg.se/
Postat av: Monica

Helt otroligt! Jag är imponerad! Hur gör man? :) Men som sagt, med lite dip (smältost) så brukar det gå ner lättare :) Vad hungrig jag blev nu! haha..



Låter som ryggskott det lars har.. Inte skönt.. :/

Kram på dig!

2009-12-10 @ 23:17:39
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: Eva

Kan vi räkna med lite nybakt på julafton :)

2009-12-11 @ 07:02:20

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0