BVC

Vi (jag och Lydia) tog vaccinet förut idag. Först hade jag inte alls tänkt ta något men har ändå på senare tid ångrat mig. Så vi passade på att ta det nu när vi var på kontroll för hennes vikt och det såg bara bra ut. :) Men i alla fall sprutan var inte alls hemsk att ta, det stack till, man kände att något åkte in sedan var det klart.. Där emot tyckte jag att det var hemskare att ge Lydia sprutan. Hon grinade. :( Mammas gohjärta. Fast iofs gick det över rätt fort för henne som tur var. :) Vi får se ifall vi får några biverkngar.

Nu
Vikt: 8345 g
Längd: 74 cm
Huvudomfång: 44,7 cm

Förra gången
Vikt: 7880 g
Längd: 73 cm
Huvudomfång: 44,3 cm




Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0