Bilder 1

Ähh, tar några bilder nu, så jag delar upp det istället. :)


Lydia på julaftonsmorgonen, innan våran jullunch. :)


Mammas sötfis!


Ser ni posén? :D


Lars förbereder våran jullunch som han gjorde så bra. :) Jag älskar dig hjärtat!

Det var alla mina bilder från julafton, jag glömde ju kameran hemma när vi gick till Eva senare under dagen. :/ Typiskt mig! På Lydias första jul och allt. :'/

Dagen efter jul!


Jag och Lydia myser.. Och nu ser jag vart alla kilon har satt sig.. På halsen!! ;O


Miss mongo från kongo.. Jag inte Lydia!


Dax för bad. :)


Ormen försöker slingra sig undan... :)


Nu får ni resten av bilderna sedan, nu ska jag duscha sedan ska jag gå med Malin på stan.  :D hej.



Kommentarer
Postat av: åsa

Tac för kanonjullunch i ert fina, fina hem. Vi saknar er redan. Faktiskt mest Lydia.

2009-12-29 @ 13:44:31
URL: http://www.brillor.blogg
Postat av: Eva

Vi alla tyckte maten var jättegod och ni hade gjort det så super-julmysigt :)

Lydia verkade stormtrivas med så mycket barn omkring sig. Hon måste ha varit slut på kvällen.

2009-12-29 @ 21:54:09

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0