Tröttfisen på skötbordet

Lydia sov jätte länge idag. Kvart i 7 vaknade hon men jag behövde bara stoppa in nappen sen somnade hon om och vi sov till 9 :D mycket skönt!! :) Vi klev upp och gjorde oss iorning för dagen och vid halv 1 gick vi ner på stan och mötte upp Marcus och en lunch med han. :) Sedan gick jag och lämnade tillbaka kjolen som var för liten. Det blev inte att jag bytte den mot en större storlek. Sedan gick jag och köpte lite presenter till en nyfödd liten bebis. Grattis Sofia och Kryddan till eran lilla pojke!! Och det blev ju självklart ett par byxor till Lydia också sedan köpte jag reflexer som man kan klistra på barnvagnen. Skit fina var dom! :) Det behövs nu när det börjar bli mörkt om kvällarna. :)

Nu är Lars ute och klipper gräset, Lydia ligger i sängen och jag sitter här. :) Skulle behöva städa lite gran men får ta det senare eller imorgon. :P Btw, Tv:n fungerar nu som den ska. Det vi gjorde igår fungerade inte så vi hade ingen tv när jag gick till stan och tidigare ikväll så fick vi besök av en som KAN sånt där och vi tog på tv:n och skulle visa han och då fanns alla kanaler där, precis på rätt ställe osv. Mycket konstigt tyckte jag.. Men skönt är det att tv:n fungerar nu. :)

Nu lite bilder. :)
Så är trött var lillan för någon dag sedan


Tidigare ikväll




Kommentarer
Postat av: Monica

Oj så trött Lydia var på skötbordet! hihi :P

Anton tackar så mycket för gratulationen! :D

2009-08-19 @ 21:27:43
URL: http://moonkan.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0