Bilder på vackerbarnet!

Då var man hemma igen. :) Drygt en timme var vi ute och cyklade och det var hur härligt som helst. Vi cyklade bort till bergsviken och stannade till vid en liten båthamn. Lydia hade då somnat så jag badade en kort stund. Och eftersom det inte var planerat så blev det i trosor och bh. ;p Men skönt var det. Var alldeles varm av att ha cyklat dit så det var skönt att svalka av mig lite sedan cyklade jag hem. :) Ett bra sätt att börja sin dag med! :) Nu ska ni få lite bilder.

Imorse gjorde gofisen lite grimaser




Våran lilla cykeltur. :)




Hemma igen. :)
Om man verkligen anstränger sig, så ser man två tänder på sista bilden. Men det syns minimalt haha. :p




Ne, nu tror jag ska hoppa in i duschen sedan vet jag inte vart det bär av. :) Ska nog cykla iväg och bada Sookie också en sväng. :) Puss!



Kommentarer
Postat av: Monica

Gud så härligt att bada! Jag har varit sugen på att bada jag vet inte hur länge, men det har aldrig blivit.

Vi for en sväng till Hamnviken eller vad det heter, i Öjebyn, med syrran o hennes två barn. Det blev dock inge långvarigt, det var som knappt nån sol där.

Vi skulle ju kunna fara dit om det är fint väder nån dag? Vad har du för bilbarnstol? Tänkte om du har en sån där som man kan bära, för då kan vi spänna fast den i min bil så kan vi åka dit. Är ju en bit dit.

Kram!

2009-08-06 @ 14:00:54
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: åsa

Sicken sötnos!!! tack för att du lägger upp så många bilder. Kram åsa

2009-08-06 @ 22:11:59
URL: http://brillor.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0