Sophia på rollerblades

Nu mitt herrskap har jag varit ute och tränat lite. Jag åkte rollerblades och Lars cyklade brevid med Lydia och Sookie. Det gick faktiskt jätte bra. Har ju som inte åkt såna förut. Överaskande bra, jag ramlade inte en gång. Fast jag kunde inte stanna. Haha. Lars skrattade åt mig några gånger. Och när jag skulle sänka farten eller stanna fick Lars cykla före mig så jag kunde hålla i cykelvagnen och Lars fick bromsa. Smart va? Haha! :P
Vi åkte till södra pitholm och sedan tillbaka fast en annan väg så vi åkte förbi Eva på vägen hem och stannade där en stund. Men hon var inte hemma så vi satte oss och åt rödvinbär. Hur smarrigt som helst. Sen hittade vi på lite bus på hennes gård så hon skulle märka att någon varit där. ;)

Såhär efteråt känns det inte som om att det var någon träning. :S Känner mig inte trött och det känns inte som om att jag kommer ha träningsverk heller. Kanske får ta i mer nästa gång. :) Jag vill att det ska kännas att man har tränat. :P Men skönt var det att komma ut och röra på sig, min huvudvärk som jag ofta har försvann. :)




Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0