Snoriga

Här är vi lite förkylda.. Fast det är rätt så lindrigt ändå, det är som om det inte bryter ut någon gång.. Lydia är mest bara snorig och det rinner om henne. Fast det verkar som om att hon inte har några problem med de, det är när vi ska torka bort snoret hon blir galen.. Det är verkligen ingen hitt. :/
Jag är snorig och har lite små irriterande hosta.. Inte så farligt heller. Men jag önskar att det gick över snart ändå.

Lydia kryper omkring för fulla muggar och ställer sig upp överallt. Det syns att hon verkligen gillar att ta sig fram själv, men det gäller att vara med. För om det ligger ett blommblad på golvet hittar hon det. Och jag är den som inte vill att hon inte ska ha något sådant i munen, Lars har en liten lättare syn på det. Och jag önskar jag kunde tänka lite mer som han i stället. Jag menar hon dör ju inte. Men man vet aldrig.. Är väldigt noga med vad hon ska äta och sådant. För noga.

Vi skulle ha gått ut på en långpromenad med Jennifer förut idag men hon hann få besök innan hon tog sig hit. Så den får bli lite senare idag. :) Vi har pratat om att vi ska försöka gå en lång promenad nån gång i veckan. Hoppas att det blir så också.
Nu ska jag dricka lite kaffe och göra nått annat tills Jennifer kommer hit. :)
Hoppas ni har en kanon dag!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0