Sällskap i drömmarnas värld!

Lydia vaknade för ett tag sedan och har nu fått välling och verkar inte vilja somna om. Hon kryper omkring här på golvet och upptäcker saker, pratar för fullt och är jätte pigg. :) Hon har blivit riktigt snabb på att krypa fast det går kanske inte helt fläckfritt.
Mitt kaffe är snart klart, gott. Kankse man blir piggare. Känner mig pigg fast samtidigt inte. Skulle lätt kunna sova fela timmar till.
Nu är kaffet klart. :)
Vad ska man göra idag då? Jag har inget inplanerat och har inga ideér. Stan låter lockande men jag vet inte. Tråkigt att gå själv ju..
Nu ska jag fortsätta koll på nyhetsmorgon och försöka få Lydia att somna om snart igen. Då ska jag också göra henne sällskap. Hoppas ni får en bra dag!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0