Pappa kommer hit! :)

Jag kom på igår att jag glömt att berätta för er (inte för att det spelar någon roll kanske) att jag har börjat prata med pappa igen. Han är bra nu, han är vettig nu, det är riktigt roligt att prata med han. :) Jag har saknat han mer än vad jag trodde. Han kommer i alla fall upp hit nästa helg med Simon (lillebror). Första gången Lydia får träffa sin morfar. Spännande! :) Det ska i alla fall bli riktigt roligt. :)

Idag ska jag nog gå ner på stan och kolla på nå uppträdande av kandalaskas vänner. Alltså barn från Ryssland. Lars sa igår att dom skulle uppträda nere på stan vid lunch. :) Så dit ska jag. Nu ska jag nog gå och lägga mig igen och sova en stund till medans Lydia sover. :) Hoppas ni får en kanon dag!




Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0