Olyckor

Idag har jag tagit cykelt och blåst ner på stan.. Hade lite ärenden att göra som att lämna tillbaka några jeans som Lars köpt, gå på systemet och handla mat för ikväll. :) Och jag passade ju självklart att gå in på HM och kolla lite.
Och när jag är på väg därifrån går jag förbi två mammor med barnvagner som står och prata sen säger den ena mamma helt plötsligt. "men... MEN varför är h*n så röd" Och man verkligen hör paniken i hennes röst. Och jag blir alldeles rädd och känner att jag vill grina. Sen tar hon upp bebisen som var alldeles ny och H*n var jätte röd i ansiktet och mamman får lite mer panik och säger igen "men varför är h*n så röd" och "gungar" bebisen och vips så skrek bebisen lite och blev "normal" färgad i ansiktet. Det hela hände på typ 4 sekunder. Och jag kände hur lättad jag blev. Tänk då hur mamma måste ha känt sig!! Hemskt!! :(
Sen när jag cyklade ner på ica och har precis parkerat vrålåket så sitter det en tant på marken och blöder i pannan och från näsan och munen. Då har den söta damen snubblat på en "platta" som inte låg helt plant och slagit sig jätte mycket så ambulansen kom och hämtade henne. Det kunde ha slutat jätte illa. :( Men hon verkade i alla fall hyffsat okej som tur var..

Så nu tycker jag att vi ägnar en tanke åt mamman och tanten! :)



Kommentarer
Postat av: Erika

haha naw :p får väl bli ett bättre hej nästa gång av oss alla! :)

Kram

2009-08-14 @ 17:05:15
URL: http://erikagronlund.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag köpte den från någon på tradera! :) endast 160 kronor med frakt! var ett riktigt kap:p

2009-08-14 @ 23:15:11
URL: http://erikagronlund.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0