Mina frisyrer

Jag har glömt att säga till er att jag har klippt min lugg. Kanske inte för att det är så roligt läsning men ändå. :P Har länge gått och stört mig på att luggen är ivägen och för någon dag sen så klippte jag luggen, själv. Hade först tänkt gå till en frisör och göra det men ångrade mig och gjorde det själv.

Innan


Efter



Vist blev det bättre? :)

Sen så har jag fått jätte långt hår nu. För två jular sedan var jag korthårig och jätte risig i håret. Och under två års tid har jag haft en massa olika hårfrisyrer och hårfärger.. (Dom ni ser nedan.) Jag trivs nog bäst med min naturliga färg - blond. Men jag gillade också när jag hade svart hår 3 cm av håret ifrån hårbotten och knallröda längder. (Bilden längst ner till vänster som syns dåligt.) Det var faktiskt riktigt fint. Men ett helvete att få bort.




Kommentarer
Postat av: Erika

Du var jätte fin i lugg! Och passar skit bra i kort hår såg jag nu med, på den dära bilden när du var blond och hade något brunt på dig :)



Själv har jag problem jag med håret.. antingen ska jag göra det ljusare, men är rädd för att det ska nötas mer än vad det är eller så funderar jag på choklad brunt :)

2009-08-16 @ 21:46:54
URL: http://erikagronlund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du passade verkligen bra i kort hår :) Vore jag du skulle jag klippa mig :P

2009-08-17 @ 16:18:27

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0