Min gosiga lilla bebis!

Nu dom senaste dagarna har jag känt, verkligen känt att jag ha MÅSTA lyfta över Lydia till våran säng. Har haft ett behov av att ligga nära henne och lukta på henne, hålla om henne, känna hennes småfötter sparka under täcket, bara gosa med henne.. Så tillslut igår så lyfta jag över henne och det var sååå mysigt. Jag låg länge och bara gosade och luktade, hon bara sov. Sen somnade jag gott. Men då vaknar vi av att Lars lever rövare (vände sig och la armen på oss) i sömnen. Så då när hon ändå var vaken ville hon börja klättra och hålla på. Så då var mitt gosande slut. :/ Jag fick helt enkelt lyfta över henne till sin säng igen, där hon inte ha lika mycket att klättra på. Och hon somnade nästan på en gång. :) Mammas gohjärta!! ♥

Och imorse när Lars vaknade, då letade han naturligtvis Lydia i våran säng för att gosa, för han trodde ju fortfarande att hon låg mellan oss. Så han började lyfta täcken och kuddar för att hitta henne, sen slog tanken han att hon faktiskt låg i sin egen säng. Lite gulligt! ;)
Nu ligger hon och sover i sin säng. Och hon är alldeles för underbar, mitt hjärta smälter när jag ser henne. Hon är min bebis, och hon kommer alltid att vara min bebis!!




Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0