Lydia har sagt mamma ;D

Då var jag hemma igen. :) Det gick jätte bra att köra, jag fick några övningar och dom klarade jag galant, tror jag, hon sa då inget annat. :P

Lydia var ju som sagt hos våran granne och det hade gått jätte bra. Hon har bara varit glad och skrattat hela tiden och strax innan jag kom hem igen hade hon somnat. :) Min gojänta!!  Tack för att ni skötte!! :)
Sen har jag sagt till Lars att Lydia säger mamma eller "ma-ma" och han har även hört det men Lars tyckte inte det att det lät som mamma (han vill ju att hon säger pappa först) och nu när jag kom och hämtade Lydia hos grannen sa Ingerd (grannen) att Lydia hade sagt "mamma" det var också en annan tant där som sa samma sak. Och jag sa att "ja men det har jag också hört, det låter som mamma men är väl bara nått ljud" och så sa dom "neee, hon sa mamma"!!! Tror ni jag är nå lycklig nu då! :D Det här ska skrivas in i hennes bok!! Hon är så stor nu vårat lilla troll! ♥



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0