Jord - mums. :)

Det har varit en lite bökig natt. Lydia har vaknat 3 gånger, iofs så åt hon inget någon gång men att vakna och kliva upp osv får en att bli lite störd i sömnen. Sedan vaknade hon vid 7, men jag fick henne att ligga ner i sängen ett tag, fast vaken. Så jag låg och drog mig en stund innan vi klev upp. :)

Idag har jag inga speciella planer alls, jag ska i alla fall städa och jag SKA läsa i teori boken. När hon sover sin eftermiddagslur ska jag läsa. Jag ska verkligen det. Jag måste det. Jag har blivit jätte slarvig/lat/oengagerad med den boken på sista tiden. Skärpning. Har inte så mycket kvar nu. Så det borde gå rätt så fort. :)

Ne nu ska jag springa efter Lydia som har riktat in sig på en blomma med massa jord.



Kommentarer
Postat av: Erika

Nu vet jag inte om mina meddelanden har kommit fram, min dator var helt knasig igår! Men jag undrade om du hade någon msn man kunde få ta del utav?:)

2009-08-20 @ 12:27:09
URL: http://erikagronlund.blogg.se/
Postat av: Erika

ja just nu känns det skönt att börja om igen, vi har ett slappt schema och jag kommer få det bättre snart när jag är klar med en kurs :) Men i det stora hela är det tråkigt men vill bara få det bort gjort nu :)

2009-08-20 @ 19:29:12
URL: http://erikagronlund.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0