Inget bad idag..

Det blev inge bad idag som det var tänkt.. Jag hade ju packat och gjort allt klart så när Lydia vaknade så cyklade vi iväg. Först på ica för att fortsätta sen till badet. Men på ica kom jag på att jag glömt mitt säsongskort så jag cyklade hem igen och då var Lars hemma. Så vi var bara ute på gården och joxade på. :)

Nu ligger Lydia och sover. Hon var så himla trött så det blev en jätte tidig kväll för henne. Undra just vilken tid hon vaknar imorgon då... Jag får lägga mig tidigt jag också så jag får sova några timmar i alla fall. :)
Lars är och dyker nu, vart kom jag inte ihåg men han och några till for iväg och Sookie fick följa med, så då får hon bada och springa omkring.. :) Eftersom Lydia somnade så tidigt och Lars och Sookie inte är hemma har jag ju lite mer tid för mig själv så jag tror jag ska måla naglarna och såna där tjej saker. :) Ska bjuda på lite bilder först!!






Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0