Full fart på mamma!

Idag har jag varit aktiv. Eller jag har i alla fall gjort mer än jag brukar. Först cyklade jag till Dollar och ÖB. Och det var motvind och tungt med vagnen, redan vid coop ångrade jag mig och var hur trött som helst men fortsatte ändå.. Dock lite sur över att jag inte hittade mer att köpa när jag ändå hade cyklat dit. :/ Hem gick det bättre, medvind och nedförsbackar. Det var inte alls jobbigt. Inte som på vägen dit i alla fall. Skönt de!!
När jag kom hem bytte jag bara cykelkärran mot vagnen direkt och gick ner på stan för att möta Emma och Jennifer. Vi tog en snabb fika sen gick vi runt på stan och kollade lite gran. :) Vi gick också på ica efter stan och handlade lite välbehövliga saker. Sen var det bara att traska hem och börja med maten. Bjöd Jennifer på middag så hon och Liam var här hemma ett tag sen gick hon hem. Trevligt med sällskap. :)

Nu sitter Lars i telefonmöte och Lydia har nyss somnat. Sötnosen.. :) Ska lägga upp bilder men vet inte riktigt vart kameran är så jag tar det senare ikväll. :) Nu ska jag gå ut med hunden. Puss!



Kommentarer
Postat av: Monica

Hurtbulle! Jag som tyckte det var nog jobbigt att cykla hem från kvantum med cykelkärra och Anton i cykelstolen :P Men det var då tvärtom för mig, lättare dit och desto tyngre hem :)



Tror det var Lars jag såg på Jysk stax innan 18 ikväll, kan det stämma? :)

Kramkram!

2009-08-17 @ 21:01:54
URL: http://moonkan.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0