Fiska en fisk



God morgon... Det blir bara ett kort inlägg till er nu.. Fiskningen i förrgår var jätte mysig och hur trevligt som helst var det, självklart glömde jag kameran men vi fick massvis med fisk, jag ljuger inte om jag säger 30 st men ingen var värd att spara.. :/ Och jag som är fiske expert fick kanske 20 utav alla fiskar.. ;) Sookie var hur mysig som helst när vi sov i tältet, hon använde mig som en kudde och sov så hela natten och jag kunde självklart inte flytta på henne för jag tyckte det var hur sött och mysigt som helst. Så jag fick lite ont i ryggen av att ligga i samma ställning hela natten. ;P


Nu idag ska jag till körkskolan och övningsköra. Lydia ska vara hos grannen för Lars började jobba idag igen. Tråkigt att han inte är hemma men lite skönt ändå att jag får komma in i mina egna rutiner igen. :)
Nu ska jag göra mig klar för dagen sen väntar en liten promenad med hunden. Jag skriver kanske en rad senare idag. Hoppas ni får en kanon dag!



Kommentarer
Postat av: Eva

Bloggen behöver uppdateras, siffrorna stämmer inte längre ;)

2009-08-03 @ 09:41:16

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0