Ett med vinden

Jag är väl kanske inte den optimala hundägaren som går jätte långa pormenader varje dag.. Jag är nog mer den lata, jag går korta promenader, men badar Sookie i kanalen så hon gör av med en massa energi där istället. Men nu idag har jag varit ute på en lite längre promenad än vanligt. 1½ timme har vi varit ute och gått, i eljuspåret så jag hade Sookie lös hela tiden där. Hon älskar att springa i skogen och bara fara fram som ett med vinden... Typ. Jaa, jag vet att man inte får ha hundar lösa där men nu har jag det ändå, när det inte är nå folk i närheten alltså.

Nu när vi har kommit hem så undrar jag "varför går jag inte där varje dag?".. Det är riktigt skönt när man verkligen tar sig iväg och går en längre promenad. Det är bra för både mig och Lydia att får frisk luft och Sookie älskar det. Här kommer det lite bilder i alla fall. :)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Ring nästa gång du ska ut, så hänger jag med:)

Hoppas ni har det kul i helgen!.

Kramar/Jennifer

2009-08-28 @ 19:58:11

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0