Det går fort!!

Idag var det tänkt att vi skulle ut på Renöra och äta surströmming fast det blev andra planer istället. Fast jag vet inte riktigt vad för planer.. Jag har städat idag, vilket jag egentligen borde ha gjort förra veckan men har inte orkat. Och sovit länge har jag gjort!!  :)

Lydia kryper nu omkring på golvet och rätt vad det är får jag springa till henne, för självklart vill hon krypa dit hon inte ska vara.. Men det är härligt att se. Hon kryper för fulla muggar, över trösklar och följer efter en om man går ut ifrån rummet. Hon har blivit jätte ducktig på at krypa. I början ålade hon fortfarande om hon ville snabbt fram men det gör hon inte nu längre. :)
Och tidigare idag hittade jag henne ståendes i sängen efter att hon sovit en stund. Hon var hur söt som helst och det bara lyste/lyser bus i hennes ögon. Glömde ju självklart att ta kort. Så det får bli en annan gång. :)
Nu ska jag gå och leka lite med Lydia.




Kommentarer
Postat av: Monica

Vad snällt att bjuda mig också! :) Vilken dag tänkte ni ha kräftskivan? På lördag ska jag mest troligt partajja och gå ut, så då kan jag inte.

Sen är det ju som svårt just på kvällarna om jag inte har barnvakt så klart :)



Har faktiskt aldrig ätit kräftor, så jag vet inte om jag tycker om det. Men det skulle vara kul att prova :D

Kraam!

2009-08-15 @ 19:49:47
URL: http://moonkan.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0