Det finns måsten.


Halkbanan är bokad. Den 17:de september. MEN innan dess MÅSTE jag ha bokat in och kört 4 körlektioner. Vare sig jag beöver det eller inte. För dom har ju vissa moment som dom (körskolan) vill att man ska klara av. Och det har dom väl räknat ut så bra att det är precis 8-9 körlektioner. Bra va? Jag blir bara lite irriterad på det hela. Och Lars tycker det låter jätte konstigt.
Vilket fall som helst så måste jag ju göra det för att få göra halkbanan och det betyder att jag måste leta rätt på en barnvakt. Jag kan ju inte lita på att Lars ska jobba hemmifrån eftersom han reser mycket i sitt jobb. Så det är väl bara att börja leta efter en barnvakt.



Kommentarer
Postat av: Monica

Vad kul att det går framåt med körlektionerna! Halkbanan är skitskoj! :)

Om du inte hittar nån barnvakt så kan jag nog ställa upp ifall du vill. Bara att säga till :)

2009-08-18 @ 19:05:17
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lydias kusin kanske ställer upp :)

2009-08-18 @ 19:07:48

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0