Blod i örat

Imorse när jag tog upp Lydia ur sängen så ser jag att hon har blod i örat. Fulla örat. Så jag kollade lite till och såg att det inte kom innifrån huvudet och lugnade ner mig en aning.. För från det jag såg blodet och tills jag kollade att det inte kom innifrån så hann jag ju tänka Minst tusen jobbiga tankar. Och fort for dom förbi i huvudet mitt. Det var inte alls roligt. Jag trodde typ att MITT!! liv var slut! :S Ja, jag vet jag är en aningen konstig.
Men i alla fall när jag hade tvättat örat så ser jag inget sår heller. Men då tänker jag att det säkert varit en mygga. :/ Visst var det säkert en mygga?



Kommentarer
Postat av: Cajsa

Jaaa! En mygga!!

2009-08-05 @ 00:23:31
URL: http://cajsabloggar.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0