Vikt-flummarn

Nu snart har mitt kaffe kokat klart och jag ska efter att ha drucke det gå på affären, sendan apoteket och köpa allergimedecin till mig.. Och på clas olssons och köpa en våg så man kan hålla koll på vikten sin. Sist jag vägde mig vägde jag 58 kg och det vore nog bra om man kunde gå ner till åtminstone 55. Fast 52 vore det bästa. Fast jag tror jag vände ungefär 58 innan jag blev gravid men har ändrat mig ang. min vikt, nu vill jag väg 55 eller 52 kg. :) Men för att vara lite flummig så säger jag att 58 kg är bra ändå, jag grinar ju inte om jag inte går ner i vikt. Aja, nu ska jag börja ta på Lydia kläder sedan traska ner mot stan. :)
Ha en bra dag!




Kommentarer
Postat av: Sigrid

Då kommer du typ väga lika mycket som mig :D jag väger 50.

2009-04-29 @ 16:39:46
URL: http://sigridmaria.webblogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0