En tid hos frissan.

Vi kom tillbaka från stan för ett tag sen och jag har precis varit ner till tvättstugan och hämtat tvätt, har inte orkat vikt den än. Jag köpte en present till Jennifer som får sitt barn nu snart. Den 24:de var hon beräknad men ingen bebis har kommit än. Åh, så spännande jag tycker att det är. Sms:ar henne hela tiden och frågar ifall hon fått lill*n än. "Den" kommer vara så liten och Lydia kommer helt plötsligt bli stor. :)
Jag köpte en våg också och jag väger nästan de mål jag skrev om tidigare. Så det känns bra. ;) Bara nått kilo till så är man fit för sommaren. Sen gick jag till Sofia och bokade tid för att fixa håret. Det är hemskt fult nu när färgen är helt knasig, lite fläckig, bleknad, lite grönaktig. Såå himla fult. Nästa gång jag får för mig att färga håret så påminn mig om hur jag känner nu.

Lydia ligger nu utslagen i sängen så jag ska passa på att hoppa in i duchen och vika tvätt.. Puss.




Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0