Arga sömnlösa nätter

Jag tänker för mycket när jag ligger sömnlös!
Jag funderar lite hur man egentligen kan bete sig så skamlöst och respektlöst och ändå sova om nätterna!
Jag är inte den som är den. Utan om något stör mig så säger jag ifrån, om någon är otrevlig så säger jag ifrån, om någon beter sig illa mot mig så är jag den första som har något att säga om det, om någon har kommenterar min och Lars relation på ett elakt sätt har jag bitit ifrån, om någon har snackat skit om mig är jag den första som försvarat mig, om någon har slagit på mig är jag den som slagit tillbaka. Oftast!
Och det gör mig så frustrerad att jag här, inte kan göra nått för att andra inte vill bli inblandade. Istället får jag sitta här som ett mähä och bara ta skit efter skit. Samtidigt som det gör mig himla frustrerad så gör jag gärna det bara om "skiten" handlar mig och om jag vet att jag kanske hjälper någon annan genom att inte säga nått. Men om man blandar in andra som Lars och Lydia t.ex tänker jag inte sitta här som ett mähä och bara ta allt som om vi vore en papperskorg. Snart har du gått för långt och då kommer du att ångra det jävligt mycket, de lovar jag dig!




Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0