En trevlig träff! :)

Då var vi hemma igen, eller vi kom hem för ett tag sen men jag gjorde en macka och kaffe och satte mig ute på bron. Så himla härligt!! :)


Föräldragruppen var väl inte så mycket att hurra om. Vi var 4 st. Inte så många, så jag tror att jag kommer strunta i just den här föräldragruppen och bara gå på den jag redan går på.. Det är ju ändå samma tid nästan. Sen träffade jag i alla fall Monica med Anton och Diesel. Åh Anton är ett riktigt charm-troll.. ;D Riktigt trevligt var det, vi har pratat ett tag om att träffas så hundarna får busa av sig osv. Och nu blev det ängtligen av.. Hundarna verkade då tycka om varandra och dom sprang som nå dårar. Så söta dom var!! Och för första gången i sen vi skaffade Sookie så småvoffade hon åt en annan hund (åt Diesel). Jag blev förvånad. Och jag trodde Sookie skulle bli trött av allt busandes men hon är fortfarande pigg, kanske lite mer lydig men annars är hon pigg. :)
Det var himla trevligt att få surra med Monica, var lite orolig att det skulle bli så här pinsamt tyst med det blev det inte. :)

Lydia ligger fortfarande och sover, hon är precis som mamma som tycker om att sova. Fast Lydia har därimot inte svårt att somna. :)

Lite bilder på hundarna . :) Det blev inte så många bilder för dom var inte still i många sekunder. :P Och kolla skuggan på sista bilden, tyckte det såg så roligt ut.. ;P








Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0