I följd av varandra!! Fast det beror egentligen på...

Läs en del med lite ironi.

Åhhh, det är så mycket som jag vill skriva men det är för privat, eller så blir det för konsigt. Det här är nu mitt 4:de inlägg jag försöker skriva på den senaste kvarten.
Jag vill prata om min förlovning, om Lydias matvanor, om egen tid, snus(?) :S och om pappa. Och nu undrar ni säkert hur kan Lydias matvanor och allt det där vara för privat. Joo alla de sakerna har resulterat i bråk. Och både jag och Lars beter oss som två ärthjärnor! Mest Lars tycker jag, men han tycker säkert tvärtom.
Jag menar, hur fan har vi kunnat börja bråka om snus, joo det blev i en följd av bråket om egen tid och egen tiden blev en följd av Lydias matvanor. Och varför började vi båka om Lydias mat vana, jo för att jag la mig i om hur mycket ersättning Lars skulle göra, och att Lars i sin tur kontrade med att jag bara snackade skit, för inte viste jag hur mycket eller hur ofta hon äter! Sen var det hela igång.
Fast egentligen började det hela (för mig) igår när vi pratade om förlovning och giftemål. Vi har klart olika åsikter om det!!! Och det handlar inte om NÄR utan det handlar om IFALL det blir. Så allt började igår. Jag blev arg, ledsen, besviken och irriterad igår. Sen har det bara hängt med till idag.
Eller det började nog när pappa ringde, jag har varit på grymt dåligt humör sen dess och låtit det gå ut över Lars. Stackarn. Men han borde fatta att man blir lätt upprörd över ett sånt samtal. Jag tycker ju själklart att han ska kunna fatta vad jag menar när jag säger nått annat! :S Eller jag tror att han ska fatta när jag säger nått helt annat! Jaa jag vet, jag är knäpp i huvudet. Men så fungerar jag. Jag säger en sak och menar nått annat, sedan förväntar jag mig att han ska fatta vad jag menar när jag har sagt nått annat. Hänger ni med? Han ska typ kunna läsa mina tankar, det förväntar jag mig av han.
Men hur en liten sak kan bli en sån stor sak!!! Det är sjukt! Undra om jag ska gå och försoningskramas med han??

Tänk er hur långt inlägget skulle bli om jag skrev ALLT det jag ville skriva, om jag skulle skriva den ocensurerade versionen.. "jag sa si och han svarade så, bla bli blo, bla bli blå" Man orkar ju knappt läsa igenom den här texten.
Sovgott!




Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0