Tack för hjälpen.. :)

Godmorgon!!

Veckans skoluppgift var att miljöhandla,det gick bra tror jag, bortsett från en liten sak som jag ska rätta till senare idag.
Nu ska vi snart gå till MVC och fixa lite grejer, tänkte bara skriva lite så ni har nått att läsa ;) sen blir det att gå hem till Eva. Åsa (Lars syster) och hennes Edvin kom upp hit igår kväll. Och dom har ju inte sett Lydia, så det ska bli roligt. :) Undra vad man ska hitta på i helgen då?

Jag måste bara klaga lite på Lars, eller det är inte att klaga, jag tyckte det var lite roligt. Jag frågade Lars om hjälp igår, han läser frågan sen går han och då frågade jag varför han gick och han svarade "jag tänker"... Tiden gick och jag gjorde andra frågor. Sen går han och lägger sig. Och sover... Tack för hjälpen hjärtat!! ;p Ibland (ofta) undrar jag vad som rör sig i den mannens huvud!
Nee, nu ska Lydia ha mat sen ska jag gå iväg. Skriver kanske mer senare. Puss



Kommentarer
Postat av: Ronja

vilket härligt damn din dotter har. för flera år sedan hade vi en utbytes elev som hette lydia i min dåvarande skola. bestämde mig då redan att det är ett namn jag gillar!

2009-04-03 @ 14:12:41
URL: http://storstadskvinna.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0