Sömnlös

Nej, ingen sömn för mig än. Jag blir galen på att jag aldrig somnar och ändå klev jag upp tidigt. Mina ögon är trötta, mitt huvud är tungt men ändå så somnar jag inte. Och jag får nästan panik när jag ligger i sängen och inte kan somna. Och då tänker jag ju bara på det - att jag inte kan somna. :/ Tur för mig att jag är superkvinnan som fixar allt (nästan allt).  Det hade ju i alla fall varit perfekt om jag kunde somna tidigt någon gång, med tanke på att Lydia sover hela nätterna. Hon somnar kanske mellan 21:00-22:00 och sover fram till 06:00-07:00.. Aja, jag tror jag ska gå och försöka att sova igen nu. Kanske tar med mig datorn och somnar till någon film.



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0