Rätt så bra

Då är den här dagen nästsn slut.
Eva kom förbi förut och hon förhörde mig om provet. Och förvånad blev jag och kunde nästan alla frågorna. :) Känns mycket bra!! Hoppas det går lika bra imorgon också. :)
Lydia ligger och sover nu och Sookie vill ut och pinka en sista gång, det är såna här gånger jag tycker det är skönt att bo i hus och ha en stor gård. Det är bara att släppa ut låta hon göra det hon ska sen traska in igen. Fast hon får ju ingen mortion, men sånt orkar vi inte med den här tiden på dygnet.

Ne, nu ska jag avsluta och gå och lägga mig, ska bara ut med Sookie och hänga lite tvätt! :) Sovgott!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0