Perfekt dag!!

Jag har precis kommit hem från Eva, hon bjöd på nå jävulskt god middag. Så himla gott. Trodde jag skulle äta ihjäl mig. Är fortfarande proppmätt!! Sen blev det ett glas vin till maten, de var gott det med. :) Tack för kvällen Eva!!
Lydia somnade där, hon var lite svår att natta nu ikväll, vet inte varför. :/ Tror hon hade lite ont i magen eller så var hon bara övertrött. Men skrev gjorde hon. Eller skrek och skrek, det låter som hon inte gjorde annat än att skrika. Men hon småskrek lite gran. Vilket hon inte brukar göra. Men hon somnade tillslut i alla fall. :) När vi kom hem tog jag bara av henne kläderna och la na i sängen och där sover hon än. Min gojänta!!
Sookie ligger här vid mina fötter, halvt under gästsängen, jag tror nog hon är slut efter den här dagen.. Det har varit en bra dag idag för Sookie. Hon verkar då nöjd. :)

Den här dagen har verkligen varit perfekt på alla vis. Kunde inte ha sakna nått. Härligt väder, jag har varit finvårklädd och kände mig fin, Sookie har blivit av med massa energi, ätit en skit god middag, träffat trevligt folk, varit ute och gått i det härliga vädret, solat i det härliga vädret, nee inte nått har jag saknat den här dan. Så himla skönt! :)

Nu ska jag gå och småstäda och vika tvätt sen ska jag kolla på ett avsnitt utav Greys Anatomy. Jag tycker om att fuska i serier och se dom i förväg. Men jag kollar nästan alltid på dom när det går på tv:n också.. :P
Sov gott!



Kommentarer
Postat av: Eva

Du var så vårfin igår.

Du är så trevlig att ha med för du är har ett sånt trevligt sätt och alla tycker du är så söt.

Tack för sällskapet :)

2009-04-24 @ 07:22:17

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0