Nytt golv tack! :)

Fint väder idag igen. Jag blir så glad när det är sol ute, och istället för att bli sur för att man blir väckt av solen som lyser in har jag börjar tänka "men gud så härligt väder det är ute". :)
Lydia ligger nu ute och sover, troligtvis kommer hon sova ett bra tag eftersom min lilla dam vaknade vid 6 imorse. :) Sötnosen min!
Jag kom ju på imorse att det är ju mammagruppen idag så det blir en sväng på stan lite senare. Ska lämna tillbaka lite böcker och babyvakten, sen handla mat och sedan traska vidare hem. :) Annars så har dagen inte så mycket mer att erbjuda.
Jag har tagit bort maskeringen och plasten på golvet nu i hallen och det blev faktiskt riktigt bra, bättre skulle det bli om jag fick ett nytt golv. ;)
Ne nu har jag inte så mycket mer att skriva, så jag ska spela lite mafia spel sen göra lunch. :) Ha en bra dag!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0