Nattning!

Då var den här dagen nästan slut! Kom nyss in från en promenad, också har det snöat. Skit trist!!! Sookie hade roligt i alla fall, vi lekte som tusan. :) Lydia sov ju i vagnen och självklat skulle hon vakna när vi kom in, så just nu vill hon inte sova. Men om jag känner henne rätt så vill hon nog sova snart.
Idag har jag pluggat, städat och tvättat.. Och självklart tagit hand om Lydia!

Haha, var det någon som såg talang??? Haha jag såg fram till dom dära killarna som dansade naken men nå jävla hårdbröd.. Haha, dom gillade jag. ;) Sen såg jag inte nå mer. Men dom var bäst utav det jag såg!

Nu ska jag snart natta Lydia sen så blir det att plugga lite till. Fan... börjar få ångest över provet, jag hatar prov! Och det värsta som kan hända är att jag inte får godkänt.. Jag förstör mig själv, uscha! Då kommer jag få ännu mer ångets. Och det är ju ett bevis på att jag inte kan nått. Det är hemskt, för jag ser ju mig själv som en smart människa så det värsta är att få IG. Jag har för höga krav på mig själv! Fan!

Ne nu vill Lydia lägga sig, så jag ska gå och natta henne nu sen så kanske jag skriver lite mer senare. Hej!



Kommentarer
Postat av: Monica

haha :P Jag såg också dom där killarna! Dom var bra! :D

Vi kanske får ordna ett pluggar-team du och jag. Jag har också höga krav på mig själv och har haft jättebra betyg i skolan, och just nu går det jävligt segt för mig. Kommer knappt ihåg när jag öppnade matteboken senast.. Vi får peppa varandra :)

Jag tycker du gör det himla bra som finner motivation till att plugga, själv har jag ingen motivation eller ork för tillfället. Trist när man känner så..



Tycker vi får se till att ordna en date i veckan ;)

Hoppas ni får en mysig helg.



Kramar!

2009-04-17 @ 22:13:54
URL: http://moonkan.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0