Mer plugg :/

Jag har suttit och pluggat hela dagen och nog börja det ta sig men det är mycket kvar som jag ska kunna. Och Lydia har inte sovit mycket idag så jag har blivit avbryten precis när jag har "kommit in" i pluggandet. Så då har jag fått börja om. Det är rätt mycket och köringt just nu, men jag kände att jag behövde en paus från pluggandet. Måste också gå ut med stackars hunden på en längre promenad.
Nee, jag tycker synd om mig själv. Det hade ju underlätta lite om Lars var hemma och kunde ta över nått av alla de tusen saker som ska göras. Men det går säkert bra. Hoppas jag! Det är ju lite annorlunda att plugga när man har barn hemma, man har fokuset på barnet hela tiden iställer för pluggandet. Jag är då glad att jag bara kunde ta en kurs för annars vet jag inte hur jag hade orkat. :)

Aja, nu ska jag ut och gå sen sätta mig vid böckerna igen. :) Hejsvejs!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0