Malin. H

Ni vet så här när man tror att man har många vänner, fast man egentligen inte alls har det. Som när man börjar gymnasiet och alla börjar olika linjer och man säger "men självklart att vi kommer hålla kontakten" och så gör man inte det. Eller om man är en sån som festar mycket och har (tror man) jätte många vänner. Och en dag kanske man börjar festa lite mindre, och så undrar man vart alla vänner är.... Eller när man flyttar till en ny stan och säger samma sak som man gjorde när man började gymnasiet och det slutar med att man undrar vart vännerna tog vägen. Eller t.ex. om man blir gravid, då undrar man verkligen vart ALLA vännerna tog vägen. Det är ingen som ringer längre, ingen som vill hitta på nått. (Så har det varit för mig.)
Men det är DÅ som man verkligen hittar sina rätta vänner, när man tilslut nästan har blivit "vännlös". Då hittar man en vän som man vet kommer stanna även fast man blir gravid tusen gånger, eller om man flyttar till olika städer osv. Och jag hade turen att träffa underbara söta Malin!! Hon är en människa som sprider glädje omkring sig, man trivs i hennes sällskap och man vill behålla henne för sig själv resten av livet!!



Min fina Malin, längtar verkligen tills du kommer hem.

(Ni som vet av att ni är mina vänner behöver inte "ta åt" sig av inlägget, om ni nu skulle göra det!)



Kommentarer
Postat av: Malin

aw baby, jag är speachless! Du är sååå bra! Ja älsk dä! <3

2009-04-21 @ 00:27:36
URL: http://mullabullabus.blogg.se/
Postat av: Monica

Ja, visst är dom fina! Dom kan bli riktigt stora dessutom.

Jag vet faktiskt inte vad dom kostar, jag har haft turen att jag fått dom jag har. Så tyvärr vet jag inte, men så farligt dyra kan dom väl inte vara.. Men iofs, blommor kan ju kosta en del.



Hur ser damens vecka ut? Tänkte om vi hinner ses en sväng?

Kramkram



2009-04-21 @ 10:36:22
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: Gun

Ååå, jag skvättgråter...som vanligt! Så fiint Sophia!

2009-04-21 @ 19:49:00

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0