Klantig?

De här med att börja ett inlägg tycker jag alltid är svårast. Jag kan börja med "jag vet inte alls vad jag ska skriva idag" men så blir det ett jätte långt inlägg.

När jag kom hem efter jag hade gjort provet och varit på affären så mötts jag av massa ludd från Sookie bädd, då har hon fått tråkigt medans jag var borta och tuggat lite gran. Så det var bara att sätta igång att städa. Fast det behövdes i alla fall. Eva kom också förbi. Det är alltid lika trevligt. :) Lydia fick en jätte fin present också, det tackar vi för.
Sen gick jag ut med hunden och då konstaterade jag att hon är jävligt olydig ändå.. Ibland skit duktig, ibland inte. Hon skötte sig halvbra när vi var ute men jag får ju ändå gå och tillrättavisa henne lite då och då. Det är inte direkt som Opal som alltid (nästan) skötte sig.. Men det är smällar man får ta när man lär ut på fel sätt. Hon är söt ändå!! Härom veckan gick hon rakt in i en dörr.. Dörren var öppen så hon gick rakt in i sidan på dörren kanske man ska säga. Söthunden, såå himla klantig!! Hon brukar göra sånna där saker lite då och då.

Lydia ligger nu och sover för natten och jag sitter här och är rätt så pigg ändå. :/ Som vanligt på kvällarna.. Och även fast jag är trött somnar jag fan aldrig heller. Nee, nu ska jag göra nått att äta, läsa lite bloggar sen hoppa i säng.
Sov gott!!




Kommentarer
Postat av: Eva

Det var ju Du som var duktig idag (igår)!!!

Tack för kaffet, det var gott :)

2009-04-22 @ 08:09:32

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0