Frustrerande dödstråkigt

Jag tror jag tagit vatten över huvudet, de här med skolan känns jätte jobbigt just nu. Och jag som tänkte "men det här är en enkel kurs, det fixar jag hur lätt som helst" och det är det säkert också, men det är inte alls nå intressant tycker jag och då blir det dödstråkigt. Sen allt jag läste igår är som bortblåst! Allt jag läst på inför provet är bortblåst! Jag sitter och försöker komma ihåg sånt som jag vet provet kommer handla om men det går inte alls bra.. Nej, det går inte bra för mitt lag! Det här kanske inte var en sån bra ide ändå!! :/




Kommentarer
Postat av: Åsa

Nu e Lasse här! Vi saknar dig & Lydia... Kämpa på med plugget, det går alltid lite bättre än man tror

2009-04-18 @ 18:00:32
URL: http://brillor.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0