Fridfullt

Nu har jag pluggat klart för dagen.. Ska bara läsa igenom lite gran imorgon. Det känns inte som om att allt sitter, men det mesta, hoppas jag. Är rätt trött i huvudet efter att ha suttit med en bok nästan hela dagen.
Det slår mig nu att jag ska på vaccination imorgon klockan 10 med Lydia. Hoppas det går bra. Känner mig lite nervös över att dom ska sticka henne men det är ju för nått bra. Så jag får helt enkelt stå ut.. :/ 

Lydia ligger nu sen nån timma i sängen och sover. Vi tog en dusch, hon fick mat sen somnade hon som en stock, inte konstigt med så lite hon sovit idag.. Söt gumman min/våran! Jag ska snart ta och lägga mig brevid henne och kolla på na i evigheter. Jag har henne i våran säng nu när Lars är borta. Det är mysigast så. :) Igår vet jag inte hur länge jag låg och kollade på henne innan jag själv somnade. Det är så fridfullt att ligga och se hur hon andas och ibland snarkar.
Jag önskar min familj hade varit närmare så dom också kan få ta del av Lydia och hennes utvecklig. Det kanske blir så i framtiden om vi (jag, Lars, Lydia och Sookie) flyttar till Sundsvall..

Ne nu ska jag göra nått att stoppa i magen sen krypa ner brevid Lydia och pussa på henne.
Sov gott!



Kommentarer
Postat av: malin

Du skulle bara våååååga flytta ifrån mig älsklings sophia!! ;P

2009-04-20 @ 11:19:11
URL: http://mullabullabus.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0