Flyga drake

Idag har dagen iallfall varit hur underbar som helst. Solen har varit framme hela dagen och snön har smält skit mycket!! Ola och Lars har bytt däck och tvättat bilarna. Jag har bara varit ute och inte gjort nått, medans Lydia sov i vagnen. :)
Sen så bestämde vi oss för att grilla, och gott blev det. Eva kom då förbi och åt lite med oss. En trevlig dag!! Hela helgen har varit trevlig och bra. Trots att det inte var så roligt väder i början av helgen.
Imorgon har jag inget planerat alls, Lars börjar att jobba igen och jag tror jag bara blir hemma, beroende på vädret! Ne, men nu ska jag faktiskt hoppa in i duschen sen göra kväll. Är jätte trött, täven fast jag sovit i nån timma under dagen också. Så jag ska ta och göra mig klar för kvällen sen lägga mig och läsa en bok - Flyga drake. :)
Sov gott allihopa!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0