En vårjacka!! :)

Nu är Lars hemma. Det är rätt så skönt.. :) Jag fick lite presenter och självklart fick Lydia det med.
Den här dagen har gått rätt så fort även fast vi klev upp tidigt. Jag och Eva gick ner på stan och handlade lite små saker, köpte bland annat en jacka till Lydia, hennes fleeceoverall är alldeles för varm när det är sånt här väder som det varit den här veckan, så hon var jätte svettig på stan. Så en tunnare jacka till henne, sen får jag ha nå stickade byxor och tjocksockar under.. GullLydia!!
Hon blev glad av att se Lars. Och Lars var alldeles till sig, så han har saknat Lydia. Jag har knappt sett henne under kvällen för Lars har gått och haft na för sig själv. :)

Ne, nu ska jag gå och mysa lite mer Lars sen ska vi nog gå och lägga oss. :) Sovgott!!



Kommentarer
Postat av: Malin

Guuud så ja saknarä alltså! de är inte klokt!

2009-04-25 @ 00:54:28
URL: http://mullabullabus.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0