En liten jogging tur ;)

Lars gav Lydia nattmålet sen nattade han henne och jag gick ut med Sookie. Eller det blev så att jag joggade. Och faktiskt var det himla härligt och jag orkade mer än vad jag trodde. Just nu är jag rätt så trött men jag tror nog att jag hade kunnat ta ut mig lite mer. För så slut är jag inte. Jag är lite små stolt över mig själv som har joggat, alla som känner mig vet att mortionera är det värsta jag vet. Men jag tror att jag måste ändra min åsikt nu. För jag tyckte det var himla härligt!! :) Kanske blir en liten tur imorgon också. :)



Kommentarer
Postat av: Monica

Vi fyndade, 990 spänn tror jag den kostade. Inte dumt alls :) Så idag ska vi montera ihop den o ta oss en tur hela familjen :)

Vi har haft en lugn och skön helg. Inte gjort alltför mycket. Kan vara skönt ibland det också. Vad har ni gjort?

Kramar!

2009-04-27 @ 08:04:37
URL: http://moonkan.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0