Dykning idag...

Fy så trött jag är idag, somnade jätte sent och Lydia vaknade tidigt. Sitter just nu med en kopp kaffe och hoppas på att jag ska bli lite piggare.
Idag har vi babysim, jag tror vi ska doppa dom idag, med huvudet och allt. :D Känns himla spännande. Hoppas Lydia kommer gilla det. :) Eva ska skjusa mig dit, vet inte om hon kommer stanna kvar och kolla men hon ska Skjusa hem mig igen också. För då ska vi på på en tyg affär och kolla en massa, jag letar tyger till Lydia, till handdukar, sängkläder kanske och kanske gardiner. :) Men vi får se.
JOOO just de, mitt packet från joex.se kom idag så det ska vi också hämta och då ska jag samtidigt springa in och kolla vad det stor på skylten och vad jag köpte för blommor. :P

Aja nu ska jag gå en liten promenad. Ha en bra dag!!



Kommentarer
Postat av: Åsa

Kram på er! ha så kul på simmet /Åsa

2009-04-22 @ 12:13:58
URL: http://brillor.blogg.se/
Postat av: Sofie

Fågelbobräken heter blommorna som du trodde var garderobsblommor. =)

2009-04-22 @ 21:19:51
URL: http://sofiemagnusson84.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0