Bakat :)

Lydia ligger och sover gott i våran säng nu. Hon är då för söt. Igår sa jag till Lars att jag ibland har väckt henne för att jag vill krama om na och pussa på na. Och det visade sig att Lars också gör så ibland. ;P Stackars Lydia som blir störd!! 

Idag har jag bakat hallonmuffins med glasyr och strössel. Eller jag vet inte om det är strössel, det är dekoration. ;) Sen har jag börjat på mitt skolarbete som ska vara inlämnad nästa fredag senast. Men jag tänkte försöka hinna med det nu i veckan så jag bara kan koncentrera mig på provet sen som jag har vecka 20. :) Sen är jag förhoppningsvis klar med kursen, beroende på om jag klarar provet. :)
Lars är också hemma vilket är skönt, han kan mycket om det ämne arbetet ska handla om. Så det känns skönt att ha han till hjälp med arbetet och Lydia. :)
Ikväll skulle han jobba över lite gran också men inte så farligt. Han kom iväg tidigt imorse så han kommer hem ungefär vid 7 ikväll. :)
Nu ska jag gå ner till tvättstugan och ta upp lite tvätt. Hejsvejs!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0