Min barnmorska.


Uscha så trött jag är.. Är inte alls pigg idag, känner mig väldigt hängig.. Som om att jag är sjuk fast utan symtom :S Fattar ni?
Aja vilket fall som helst så var jag och Eva och handlade förut, Eva ville att vi skulle gå ut och gå men det orkade jag inte idag. Imorgon ska vi äta kålpudding och sen gå en promenad istället.
Köpte hårfärg också. Eller en toning. (Såg jag sen när jag kom hem..) Så Eva ska slinga håret på mig nån gång också :) Tror det blir bra, jag vill ha lite förändring ilband, helst stora sådana så det verkligen märks... Typ från blont hår till svart. Det är något jag fått för mig ett antal gånger. :P Haha! Knallrött och beck-svart också. Menmen, nu har jag tage en mer naturlig färg som passar min blonda färg bättre. :)

Imorgon hade jag tänkt gå till en peircare (säger man så?) och fråga lite om navelpeircingen. För tydligten måste jag inte ta ut den som min barnmorska sa till mig. Har hört mig för lite och frågat runt lite och det visade sig att så vad det inte. Ingen jag pratat med varjefall hade hade haft/har en barnmorska som sagt så. Grejen är den att jag ska ta ut den för jag vill inte ha ett fult ärr (vilket jag troligtvis kommer få ändå). Men min barnmorska sa att jag skulle ta ut den ifall jag skulle behöva göra ett kejsarsnitt och då måste hålet ha läkt helt och hållet
Och nu när jag vet att det inte stämmer blir jag barnslig och tycker "ne, jag ska minsan inte ta ut den". Fast jag har väl inget val snart. Men jag tycker hon hade kunnat uttrycka sig på ett annat sätt, eftersom flera som jag pratat med haft peircing och gjort kejsarsnitt, och dom har bara tage ut den innan själva operationen och sedan satt in den igen. Sen var det inge mer med det.
Jag tog också upp det med Lars, att jag är missnöjd med hur hon sa det osv. Då säger han bara "jag litar fullständigt på henne... Blablabla". Ja det kanske är så, men jag litar inte på henne, jag tycker inte alls om henne!

Jag tror jag ska gå och lägga mig ganska så snart och lyssna på min ljudbok. Mysa för mig själv. :) Ska bara gå och göra mig en kopp te och sen lägga mig ett tag. :)

Puss :)



Kommentarer
Postat av: Sabina

Hej!!

Min gamla navelpiercing som jag tog ut för snart fem årsen har fortfarande inte "läkt" ut. De är ett ihopläkt fint hål, precis som piercinghålen i öronen. Skit snack att de måste läka ihop. Men i längden är de ändå bra att ta ut pga att dom flesta efter en graviditet ändå måste ta ett nytt eftersom kroppen förändrar sig!! Kram

2008-09-24 @ 21:20:24

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0