Det som har hänt..


Nu sitter jag och försöker övertala Simon (min lillebror) att komma upp, men det går inge bra.. För buss vägrar han åka för han blir så åksjuk och tåg kan han inte åka för han är dum, (då måste han göra tre byten och det klarar han inte av) och plus att det är så jävla dyrt med tåg... Så jaa jag vet inte.. Han ville inte åka med Alex heller, som är gratis... Så vad finns kvar, flyg? Ja, kanske det, men va fan, ska jag betala en flyg billjet åt ungejäveln?? Blir så irriterad på han. Vad är det för jävla lyxfasoner, att vägra åka buss..?.. Om han kommer upp ska jag fan slå han!!!

För övrigt händer det inte så mycket, jag var med Lars till jobbet idag efter vi hade vart på MVC fast jag låg och sov hela tiden i vilorummet som dom har på kontoret. För inatt har jag inte heller fått mycket sömn.. Lillbebisen rör på sig så mycket och om det inte har vare det så har det vare halsbränna och om det inte har vare de så har Lars lega och haft host attacker och om det inte har vare för de så har Sookie gått och gnällt för någon anledning.. Sen blev jag hungrig mitt i natten, så halv två inatt åt jag fiskpinnar och potatismos... ;D
Sen klev vi upp ganska tidigt imorse också, eller jag gjorde det, Lars hade försove sig. Han orkade inte kliva upp så han sov länge. :)

Nu sitter jag och väntar på att Lars och Robert ska komma hem så det blir mat nån gång.. Dom är nu och tar ner masten på segelmåten våran (eller Lars segelbåt.) Sen skulle Lars köpa nån god mat och laga till oss tre. :) Mysigt!!!

Sen ska vi börja måla hade jag typ tänkt, fast jag tänker så mycket ibland. Troligtvis blir det imorgon... Klockan börjar bli så mycket nu också...
Ne, nu ska jag gå och diska undan det som finns hade jag tänkt, sen lägga mig i soffan och dega.. :)
  









Även fast jag kanske passar bättre i blont, lär jag bli snyggaste mamman på dagis ;) haha!




Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0